Tema: Re: 1-wire & stepper motor
Autorius: CodeC
Data: 2010-02-12 19:59:04
Zhalias wrote:
> [...]
> galimybes. Pereiti prie galingesniu mikrokontroleriu nera nei laiko nei noro
> is naujo mokytis(koky AVR). Nes cia mano tik hobis.
> Todel buvo priimtas strateginis sprendimas masteri perkelti i i386
> platforma, nes pas mane ir taip pastoviai sukasi vienas kompas atliekantis
> kitas funkcijas ( DVB-S sharingo, web serverio, ftp serverio,
> signalizacijos, vejo turbinos valdymo ir t.t.) ir tuo paciu bus galimybe
> prisiminti VB. Todel, jei duosit kokiu patarimu- bus gerai, neduosit- viskas
> ilgiau uztruks ir tiek.  O alaus uz patarimus tikrai pastatysiu nes ir pats

tai is to ka parasei, suprantu kad tau visai nebutina 1-wire protokolo
reikalavimsu islaikyti. nes darant slave sunkiausia yra ispildyti 1-wire
timing reikalavimus. jeigu pats darysi ir masteri, tai gali viska
smarkiai pasilengvinti. su PIC'ai as nedraugauju, bet AVR veikdamas ant
20 Mhz kai kurias 1-wire komandas jau ant ribos speja ivykdyti, ir cia
jau su ASM daug prioptimizavus. tu gali isvis savo koki tupa protokola
susigalvot per ta pati viena laida.
o jeigu vistiek nori 1-wire, tai pas Dallas'a yra kazkokiu mikruskiu,
kur per 1-wire gali valdyti gpio, gal rasi ir sau tinkama, gal koks PWM
kontroleris per 1-wire valdomas yra.