Tema: Re: 1-wire & stepper motor
Autorius: Zhalias
Data: 2010-02-12 20:49:45
Del 1-wire. Anksciau buvo taip: Mikrokontroleris stovejo 2-am aukste. I
padvala ejo 1-wire syna. Ir ten stovejo 1-wire termometrai 8, 1-wire raktai
siurbliu, hidrovoztuvu, termoventiliu, termopavaru valdymui.  Synos ilgis
kazkur 30m vytos poros. Man noretusi tik nuimti mikrokontrolery ir vietoj jo
pastatyti kompa su DS9490R USB-1-wire keitikliu.
Man keisti jau naudojama protokola nesinori- kaip as matuosiu temperatura
DS18B20  davikliu pagalba, kaip as valdysiu 1-wire raktus siurbliu,
termovoztuvu valdymui? Reikes keisti esama sistema. Man tik reikia prie
esamos 1-wire synos prijungti stepper motorus, kurie valdytu ketureigy
voztuva, oro padavima ir kamino traukos reguliavima, vietoj
mechanines-reduktorines pavaros. Tikrai netikiu kad niekas to nedare ir
nepaviesino savo projekto. Tik as ieskoti nemoku. O kai pabaigsiu savo
projektely, tikrai pazadu paskelbti iseities kodus, shemas ir kt. viesai. Ne
kaip JOnis(http://www.jonis.eu/) ,tik pardavimui.

"CodeC" <bilekas@bilekas.bb> parase naujienu
pranesime:hl44t8$p10$1@trimpas.omnitel.net...