Tema: Re: 1-wire & stepper motor
Autorius: CodeC
Data: 2010-02-12 22:27:37
Zhalias wrote:
> [...]
> Man keisti jau naudojama protokola nesinori- kaip as matuosiu temperatura
> DS18B20  davikliu pagalba, kaip as valdysiu 1-wire raktus siurbliu,
> termovoztuvu valdymui? Reikes keisti esama sistema. Man tik reikia prie
> esamos 1-wire synos prijungti stepper motorus, kurie valdytu ketureigy
> voztuva, oro padavima ir kamino traukos reguliavima, vietoj
> mechanines-reduktorines pavaros. Tikrai netikiu kad niekas to nedare ir
> nepaviesino savo projekto. Tik as ieskoti nemoku. O kai pabaigsiu savo
> projektely, tikrai pazadu paskelbti iseities kodus, shemas ir kt. viesai. Ne

ant masterio (PC) padaryk kad taimingai butu patys ilgiausi, pagal
1-wire. vistiek rasysi kazkokia programa ar biblioteka, kuri siuntines
1-wire komandas. tai ten padeklaruok visus 'timeout' maksimaliai kiek
imanoma, bus lengviau padaryt slave. visi termometrai ir valdikliai
turetu nesupykti ir veikti. pagal 1-wire specifikacija, kai kuriose
vietose atsakyti masteriui i komanda reikia per keleta mikrosekundziu, o
tai reiskia keleta asemblerio instrukciju. pasidomejus koks yra
interrupt latency tavo mikrokontrolerio, pamatysi kad to laiko turi
labai nedaug. o greitesni procai dazniausiai nemoka greitai vartyti
gpio. yra ARM kurie moka, bet turbut nenoresi ju mokintis. galima
bandyti uzturbinti AVR ar PIC, bet kadangi tavo atveju jis dirbs
atsakigna darba, gal neverta rizikuot.
siaip mano patarimas butu jei imanoma isvengti 1-wire slave konstravimo.
pabandyk paieskoti gatavu mikruskiu. gal sukergt kanors galima is 1-wire
gpio kontrolerio ir atskiro PWM kontrolerio. bus ir patikima ir gana
paprasta. jei nuspresi programinti 1-wire slave, tai ko gero teks
nemazai pasimokyt. man pilnai suemuliuoti DS2505 uztruko 3 menesius.
ne megejiskai :)