Tema: Re: 1-wire & stepper motor
Autorius: lietuvys
Data: 2010-02-12 23:51:27
Pats esu sukūręs stepper'io kontrolerį su atmel mikrokontroleriu. Yra mikrostepping'as, chopping'as. Taip pat ir ekraniuką, dirbantį kaip TWI (I2C) slave. Programuota C kalba. Yra gyvų pavyzdžių, yra atliekamų PCB.
1-wire naudojau tik DS18B20 temperatūros daviklius.

Siūlyčiau naudoti mano stepperio kontrolerį dviem variantais:
A. kaip TWI slave, beveik visus softo gabalus turiu, reiktų išbaigti. Minusai tavo atveju: reikės kabinti ant TWI magistralės, kuriai reikės papildomai 2 (gal užtektų ir 1) laidų; reikės įjungti PC į šitą darbą, parašyt ar pritaikyt programą VB (tačiau manau, kad tai nėra taip sudėtinga).
B. kaip 1-wire slave, tačiau komunikavimo dalies pats programuoti neapsiimčiau, nebent kur nors rasti gerus source'us.

O kokie reikalavimai pavarai?

--

Marius