Tema: Re: kas čia darosi paskutiniu metu
Autorius: Dex
Data: 2010-01-23 23:52:26
Laikas yra dar viena energijos forma. :)

O kas del tvermes desnio... ji labai nesunku butu paneigti, tik reikia
irodyti, kad energija:
a) arba is kazkur atsiranda
b) arba kazkur dingsta
c) a ir b kartu.

t.y. pvz. galima irodyti, kad neegzistuoja potencine energija (reiketu
apsispresti sitoje vietoje, kas yra energija) ir tada visokie virsmai
kinetines enerijos i potencine tampa nerealus, nors yra viesai
deklaruojami :), ir visas desnis bliuksta kaip muilo burbulas....

Dex