Tema: Re: kas cia darosi paskutiniu metu
Autorius: Levas
Data: 2010-01-20 23:06:37
del angliu viskas labai paprasta, o kunas niekur nedingsta, o ir net dingstant kunui energija atsiranda. Su anglim, tai sukaupta energija kuri galejo pramusti kieno nors kiausa  iskritus per langa tebeliko- pelenuose, ir CO2 kuris issilakste per kamina. Jei surinkti dumus ir pelenus, tai tos energijos 10-tam aukste gautusi dar daugiau, nes prisidetu nelaimingas deguonis, kuris degimo metu pakliuvo i eksperimenta.

O su spyruokle- ji suspausta galejo padaryti darba. O istirpus? :) (nors siaip, tirpstant ta energija turejo issiskirti silumos pavidalu)

O sakant, kad kibiras angliu (mase) ir susukta spyruokle nesukaupia energijos negalima sakyti, nes sustos visi laikrodziai mechaniniai nuo tokiu zodziu. :)

--
Bye, Levas