Tema: Re: kas čia darosi paskutiniu metu
Autorius: Levas
Data: 2010-01-22 23:23:57
Laikas? jis gi neatsirado, jis visada buvo ir bus. Tiktai kartais keicia krypti ir tiek. Cia aisku, jei tiketi, kad visata kazkada vel susitrauks.
Man taip atrodo, kad laikas yra tas daiGtas ant kurio viskas ir paremta ir jis yra dar tvirtesnis reikalas nei sviesos greitis.

Dar yra variantas, kas sprogimo metu susikuria netik materija-energija, bet ir fizikos bei geometrijos desniai (t.y. matavimai). Bet cia jau visai nukvakti galima bebandant suvokti. Arba "sprogimo" metu susikuria (susinaikina- priklausomai nuo laiko krypties) begalinis kiekis visatu su netgi skirtingais desniais. :)

Cia tokia filosofija, kad ja galima nagrineti arba prisigerus arba prisiuoscius. Blaivas zmogus gali tai vartoti tik mazom dozem :)

--
Bye, Levas