Tema: Re: kas čia darosi paskutiniu metu
Autorius: Vinetu
Data: 2010-01-22 23:46:21
Kaip ir sakiau - truksta zmonijai ziniu, o mes tik bandom pritempti prie
nepritempiamo :)
Visa kita, nesuvokiama, nepaaiskinama paliekam fantastams ir visokiu
paranormaliju zinovams. Protas atsisako priimti nesuvokiama, todel visko
ko nesuprantam arba bijom arba juokiames is to. Visi didieji protai,
isradejai buvo laikomi keistuoliais, nemazai ju sudege lauzuose kaip
velnio tarnai. Tada zmogus nezinojo to ka zino dabar todel bijojo visko
kas buvo uz zinojimo ribos. Ziniu bagaza pasikrovem ale reakcija i
nezinomybe liko tokia pat :) Dazniausiai ner laiko kada gilintis i viska
:) O del laiko buvimo .... ner irodymu kad jis visad buvo ir bus :)
Tiesiog mes kitaip nesuvokiam, o jei nesuvokiam reiskia ir negali but to :)