Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-12 23:07:52
kai vieni protingi dedes projektavo Carver stiprintuva, turedami omenyje jo maitinima nuo 220V plius minus 10 proc, jie kazin ar numane, kad kiti protingi dedes nuspres, kad nieko tokio, jei Evaldo kaime itampa rozeteje pasieks 260V  reiksme. Vadinasi-kazkurie is tu protingu dedziu-ne tokia jau ir protingi?

Gincas-ten intervalas nurodytas ar saliu tinklo nominali itampa man primena isgirstas dvieju jaunuoliu pokalbi: vienas sako-pas mano pana ausys kazkokios nedailios. O kitas jo perklausia-tu cia tikras ausis turi omenyje ar krutine?

na ir pabaigai-dazna USA rinkai skirta profesionali aparatura turejo gamykloje numatyta apviju perjungima-nuo lygiagretaus prie nuoseklaus. Netgi trumpikliai spec budavo. Deklaruodavo-110, persijungdavo i 220. Dabar svarstau-110+10proc-121V-tiek privalo atlaikyti viena  rite. Dvi rites-242V, tarsi seniau viskas OK. O dabar? Gal todel man tas trafas ir kaista? Na, jei kaime 260V :)  Todel reiktu ziureti ka ir kur kisi, netgi jei kalba eina apie standartinius prietaisus stadartizuotame tinkle :)

P.S O cia internete uztiktas komentaras:

Energetinės chartijos Rusija nepasirašo todėl, kad ji bene vienintelė liko nepriimta į PPO. Visi gina savo rinkas, ES taipogi. Štai nuimtos > 100W lemputės iš prekybos. Užtat pilna vokiečių Osram ekonomiškų lempų po 25 Lt. pagamintų Kinijoje. Be to ES pasididino savo tinklo įtampą nuo 220 iki 230 V, su leistina paklaida kaip ir buvo +/- 10 pr. Kokiu tikslu - kad netiktų importinės ir kontrabandinės lempos iš Kinijos, Rusijos ir kt. Be to ir buitinė technika netiks - šaldytuvai, skalbyklės (turi būti specialiai šiai įtampai skirta). Nors pagalvojus juk prie didesnės įtampos bus didesnis galingumas sunaudojamas - tuo pačiu ir šiltnamio efektas didesnis. Geriausia tai JAV - pas juos tinklo įtampa priklauso nuo valstijos, rajono kur gyveni. 110, 115, 127, 220 ir kt. Užtat elektrikams daug darbo o technika turi būti numatyta tokiai įvairovei, arba prie įvado stovėti transformatoriai.