Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Laimis
Data: 2009-11-12 20:09:54
Gintas rašė:

> ar ne :) Is kur man zinot dabar-kokie nuokrypiai to tinklo USA?
> trumpai-privalo veikti nuo 85V ar ne? o jei 275V?  Mirs? Guglinti?

Todėl tau ir rašo *tinklo* įtampą, kad nesukti galvos matuojant įtampą
ir nespėliojant -- veiks ar ne. Jei tinklas 100 V, tai atitinkamas
užrašas deklaruoja ir garantuoja, kad prietaisas veiks visų tokio tinklo
nominalios įtampos leistinų nuokrypių ribose. Tas pats galioja ir 240 V
tinklui.
Pats gi kkiekvieną rytą kišdamas barzdaskutę, feną, virdulį, [...] į
rozetę įtampos nematuoji, neaikčioji ir skundų nerašai, nes ant
prietaisų *aiškiai* užrašyta 220/230 V, o rozetėje įtampa tai vis
plaukioja: tai 220 V, tai 225 V, tai 235 V, tai 218 V...