Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-12 11:00:22
teks :)  Teks patiket:  nors uz aparato uzrasyta 220V-jam nieko tokio pastoviai gaut 260V. Ar kondiko irgi rasosi nominali itampa reik manyt? Jam irgi nieko tokio gaut pastoviai 14 proc. plius? Juk kazkas buvo gaminama iki tos ES  susikurimo ir tebeveikia ir ? Gal kazkas ir be manes mena-buvo netgi perjungikliai is 220 i 230V,  padaromos atskiros atsakos trafe.  Siaip sau dejo papildoma jungikli, vyniojo viela? Kai kuriuose nebuvo-taciau ir itampa skirtame regione buvo aiski. O dabar-toki aparata (kazkada gaminta butent europai ant 220V) tenka Evaldui jungti i 260V. Juk ne viskas apsiriboja PSU?
    Man tai is dalies primena-per jega brukama vartotojiska iproti visuomenei. Praeina 5 metai-ziu jau negausi siurbliui maiselio, diedas negales su ziguliuku isvaziuot-mat jo CO2 neatitnka nustatytu ribu, Ericssson atstovas-viesai pareiskia-neverta taisyt programiniu gliuku telefone-mat jie tuoj kita pagamis, kas neapsikes-keis garantinis (taciau turima omenyje-kad daugelis numos ranka) Zodziu-daryt gerai-neapsimoka, mat jau poryt bus nauji istatymai, naujos itampos, nauji reikalavimai-tad siukslynai vis pilneja, o mes PRIVERSTI pirkti vis naujesnius. Keista-kaip rozeciu nesugalvoja kitokios formos-pastaruju butuose padaugejo, sroves mazeja. Galetu paleist i rinka  iranga su plonesniais styriais, o nepatenkintiems-uz atskira kaina pasiulyt adapterius. Mustis i krutine, saukiant,  apie apie  vario istekliu taupyma

P.S -as manau, jeigu aparatus butu galima jungti i tiek i 380V, tiek i 12V-tikrai pakeistu uzrasa  ant tu lipduku : 12-400V, tad kodel nepakeicia i "100V-260V"? Sudetinga?