Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-12 15:44:27
teko kazkada is vokietijos kazkada boginti keleta devetos buitines technikos partiju, tad "bobute"-cia nei prie ko. Tarybiniuose-budavo uzsilenkia kompresorius, taciau abie kazkokius mislingus issihermetinimus-neteko girdet. Kodel? Todel , kad varis budavo jungiamas su variu, cia kaip kulkose-istrauk is ezero, pragulejusia vandenyje  virs 60 metu-o jinai  vis dar su sausu paraku :)  O dabar? Standartine procedura saldytuvu remonte-uzpildymas (tame tarpe ir bosch). Tiesa-rusu mokslininku teigimu, freono pakeitimas kitu-grynai biznio reikalas, mat pasakos yra, kad atsilimas su tuo susijes. Teiginys grindziamas tuo, kad aukstesniuose atmosferos sluoksniuose jokio atsilimo nera, kas butu nesivengiama, jeigu atsilimas butu salygojamas "siltnamio" efektu. Na, bet cia jau ne elektronika :)