Tema: Re: 220V ar 230V ar 240V ?
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-12 00:40:14
kad atlaiko-pilnai tikiu, taciau jeigu parasyta input 100-240V, normalu butu ir vertinti, kad iejimas apskaiciuotas butent tam iejimo itampu intervalui. Juk nesugalvotum kreiptis i garantini, jeigu 12-220v konverteris, kurio iejimas nurodytas kaip 10-15V intervalas, neveikia nuo 10 proc. mazesnes itampos? Tipo-cia nominalus nurodytas, kodel neveikia nuo mazesnes? O kad neveiks-labai ir labai didele tikimybe. Tad jeigu as,  atvaziaves i tavo kaima,  pamataves itampa rasciau 260V ir maitblokis butu sudeges-sakyciau: o ko pats broli nori? Ziurek kiek uzrasyta, o tamsta kur kisi? Tam ir uzrasyta-kad nesugalvotu kas i  12 ar 380 v kisti. Negarantinis! :) Ir kaip atsikirstum? Privalejo nemirti?

Specialiai paziurejau savo turimo Carver stipralo instrukcija. Itampa nurodyta aiskiai-230V. Drasu butu irodinet, kad nieko tokio, jei maitinimo itampa buvo virsyta baveik 14 proc. Denon CD aplamai 220V nurodyta :)  Zodziu-senienos dirba nevisiskai normaliu rezimu. O  lempine technika, kurioje lempu kaitinimas tiesiai nuo trafo?  Klausimai retoriniai, jeigu ka :)