Tema: Re: Batareikos
Autorius: locked
Data: 2009-07-11 15:04:21
"NicMC" <nomail@invalid.domain> wrote in message
news:h39pn7$u0$1@trimpas.omnitel.net...

> Nu nelaikyk manęs tokiu visiškai atsilikusiu. Kur mano pasakyme užmatyta
> buvo, kad kalbu apie realią naudojamą srovę.

tai as ir negalvojau kad 14A kazkoks niekingas aparatas gali imti. tiesiog
diskusijoje pamates skaicius 14A iskart itariau kazka negero nes kitaip ir
negali buti :)

> Matavimo tikslas buvo gan primityvus - sugebėjau rasti, kad šarminio AA
> elemento trumpo jungimo srovė yra iki 2A ir kilo klausimas, kokia trumpo
> jungimo srovė bus viso bloko...

kam to reikia? jei koks prietaisas ir imtu tiek tai nereiskia kad batarkem
tai priimtinas darbo rezimas, galbut jos sugestu dar nespejusios issikrauti.
kitaip sakant "pamatuotas" visiskai bereiksmis dydis :)