Tema: Re: Batareikos
Autorius: NicMC
Data: 2009-07-10 22:17:27
pjezo wrote:
> tai bent pasakiek kiek AH reikia?
> ir apkrova ilgai/tolyge/nedidele ar trumpalaikes su nemazai A ?
> bei kaip aktuali kaina...
>
> nes tuos pacius AA gali susirinkti licio, va tik vienetas 10-15 Lt kainuoja.
> Dar budavo tokios 6 V baterijos, keturkampos, tokios nemazos-va tik kazkaip paskutiniu metu ju nematau...

Ličio - 25 lt, jei AA. Lemonoj. Ah rašo tiek pat kaip ir šarminių, ir
kiek aiškino, ne talpoj esmė, bet ilgaamžiškume, beigi kažkokiose srovių
charakteristikose.
O poreikis būtų... Hmmm... Kas yra trumpalaikė/ilgalaikė apkrova?
Pradžioj reikia nieko, po to pradeda išsikraudinėti vidinis akumas
(Ličio jonų, 850mAh), jį pradeda dakraudinėti iš tų elementų. Pagal
specifikaciją krovimui max gali imti tuos pačius 850mA prie 5V. Darbui
iš vidinio akumo įrenginukas ima max 65mA.
Beje - patikrinus 16 baterijų bloką (4x4) testeris rodo 14A srovę, kas
atrodytų visai neblogai. T.y. tikiuosi, kad bent parą išlaikys virš
ampero, ko man šiuo atveju ir reikia. Antrą parą dirbs ant vidinio akumo...
Įtampą padaviau tiesiai į įrenginuką, vietoj mašininio krovėjo, kurio
spec. nurodyta 5V 850 mAh. Nors blokas duoda 6,5V, bet, ko gero, viduj
stovi dar stabilizatorius, nes tuos 6,5 V įrenginukas valgo labai smagiai.