Tema: Re: Batareikos
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-10 23:50:24
NicMC rašė:

> Šiandien pats tikrinau. 13,5-14A srovė, kas tikrai yra keista, nes
> testeris nevisai europietiškos gamybos skirtas lyg ir 10A max...
> Testeris, deja, itin neeuropietiškos gamybos...

Aš iš anksto atsiprašau už grubumą, bet kažkodėl norisi paklausti dviejų
dalykų: kaip matavai srovę ir kam (kokiu tikslu, kokias iš to išvadas
darai) ją matavai?
Nes bemaž įtarčiau (neįsižeisk, jei taip nėra), kad matavai trumpo
jungimo srovę tiesiogiai prijungęs prie testerio ir pagal tai dar
sprendi apie kažkokį elementų (baterijos) galingumą, potencialą, vidinę
varžą (?), kas pačiam tokioje situacijoe tikrai nėra aktualu, nes žinai
baterijos talpą (o norint ją tikrai išmatuoti, išbandyti kiek ji
skiriasi nuo deklaruotosios, reikėtų tiesiog nominalia srove apkrovus
matuoti laiką per kurį baterija išsikrauna iki ribinės įtampos)...?

> Tikiuosi, kad nereikės ištisai to ampero, nes jį naudos vidinio akumo
> dakrovinėjimui. Kiek ten dažnai ir kokias realiai sroves jis tam

Nereikės. Reikės kiek (na max 2x) daugiau, nei tavo prietaisas
nominaliai vartoja. Nebent logika tokia, kad krovimas įsijungs tik
akumuliatoriui jau gerokai išsikrovus.