Tema: Re: Batareikos
Autorius: NicMC
Data: 2009-07-10 23:32:16
Laimis wrote:

> Ta prasme? Nieko nemaišai...?

Šiandien pats tikrinau. 13,5-14A srovė, kas tikrai yra keista, nes
testeris nevisai europietiškos gamybos skirtas lyg ir 10A max...
Testeris, deja, itin neeuropietiškos gamybos...

> 0,85 A * 24 h = ~20 Ah...
>
> (neaišku ką skaičiuoji ir kaip skaičiuoji, bet ampero ir dar parą --
> nelaikys)

Tikiuosi, kad nereikės ištisai to ampero, nes jį naudos vidinio akumo
dakrovinėjimui. Kiek ten dažnai ir kokias realiai sroves jis tam
dakrovinėjimui ims - supratimo neturiu, paprastą elektrotechniką
suprantu, o vat su elektronika nedraugauju, nes nedaug susidūriau, taip
kad toliau omo ir kirchofo dėsnių, beigi primityvaus supratimo apie
puslaidininkius niekuo pasigirt negaliu :/