Tema: Re: Batareikos
Autorius: fuierty
Data: 2009-07-11 09:37:43
as taip supratau-tai apsaugos sistema turinti  vidinelicio baterija kurios
parametrai 3.6V ir 850 mAh.
irenginys naudoja  65 mA srove,imanomas pakrovimas/maitinimas su 5V
atitinkamos galios maitinimo prietaisu.
padaryta samopaline baterija matuojama su kitaisku testeriu ja TRUMPINANT.
deti akuma+pakroveja neverta,nes geriau pirkti batareikas ir panaudojus jas
ismesti.