Tema: Re: Masinos akumuliatoriaus kroviklis 2 serija
Autorius: Levas
Data: 2009-02-02 18:05:30
o apie desulfatacijas ne traukos, o starteriniuose akumuose mano nuomone visai prasta- lavonui kompresas.

Va, siandien po savaitgalio masiniukas sunkokai vedesi- reikejo padaryti net 0.5 sekundes sukima- tai lemputes gana stipriai sedo. Senas akumas, jau iki kitos ziemos nebelaikys. Manai tokiam akumui pades ta "desulfatacija"? Lavonelis ir tiek.

--
Bye, Levas