Tema: Re: Masinos akumuliatoriaus kroviklis 2 serija
Autorius: Piktas diedas
Data: 2009-02-01 20:33:35
As prasiau veikiancios ir patikrintos ir su standartiniu trafu, nesvarbu ar
220/14V .
Neturiu nei laiko nei noro nei medziagu vyniot trafus namie. Mna kazkaip
paprasciau pajamt gatava trafa ir susilipint ta ka reikia. Gausis pigiau nei
niekad nedirbus su impulsiniais maitinimo saltiniais tai daryti. O garaze
vietos uzteks ir paprastam krovikui :)
Tau zinau, kad paprasciau su kai kuriom medziagom, ir speju laiku.
Siaip kas netingi gali Radio zurnala siu metu pasiziuret, panasu kad galu
gale ruselis padare krovika, kurio konstravimui nereikia labai giliai i
kompini maistbloki lysti.