Tema: Re: Masinos akumuliatoriaus kroviklis 2 serija
Autorius: Levas
Data: 2009-02-01 14:55:33
lupi skaicius is konteksto. Matei notebuko maitbloki? 60...120W. Tavo 12V akuma krautu atitinkamai ~5...10A srove ir be jokiu burbuliavimu ir perkrovimu.

O del diodu- nenori deti kg aliumo ir sildyti garazo- dedi shotkius uz 5Lt, nori sildyti jami rusiskus diodus uz 10Lt ir aliumo radiatoriu dar uz kazkiek.

Ir debilizmas yra srove reguliuoti su "kais kazkas kitka"- su trafo vidine varza, diodu kritimu, tranzu and kg radiatoriaus ar gal net balastiniu rezistoriu. As siulau NIEKO nekaitinti. Ir maitiniti akuma stabilizuota srove su apribota itampa. Taip kraunamas akumas 2x ilgiau tarnaus.

--
Bye, Levas