Tema: Re: Masinos akumuliatoriaus kroviklis 2 serija
Autorius: Piktas diedas
Data: 2009-02-01 14:26:39
Levai kam kurti kazka kas seniai israsta ir veikia. Nereikia man garaze
Hi-Tech ne tam tai skirta. uztat ir dirba rusiski paprastuciai pakrovejai
iki siol.
Diodas yra diodas nesvarbu kur jis galimtas ir jo Vdrop visada bus vienodas.
nenori det ant radiatoriaus de Shottky diodus nebus kaitimo bedos. Kais
kazkas kitka. Nes normaliam auto akumo pakrovejui reikia, kad max srove butu
nuo 6 iki 10A. Kraut su 1-2 A parkrovejais procedura labiau ka kitka is o
raides primena, nei krovima :)