Tema: Re: Masinos akumuliatoriaus kroviklis 2 serija
Autorius: Levas
Data: 2009-02-01 17:13:02
"pirkti trafa standartini"? T.y. nori kad butu 220/15/10A/50Hz trafas naudojamas?

As visa laika siuliau ka nors is serijos http://www.vabolis.lt/2006/03/05/galingas-maitblokis-su-keliais-isejimais/
Tik krovimui reikia kiek pakeisti schema, kad atsirastu sroves ribojimas. Ir aisku tiek isejimu nereikia.
Trafa siam prietaisui pats viniojau savo rankutemis. Serdi panaudojau is seno CRT monitoriaus. Mikroschema irgi ir panasios vietos.
Galima manau butu panaudoti LCD monitoriaus maitbloki siam reikalui- ten kaip tik mazdaug 12V isejimas yra tik reikia su ta srove apsibrezti.

Pasakyk apie savo litavimo sugebejimus. Nors si schema nera sudetinga ir paprastai pasileidzia is pirmo karto, bet labai baisu, kad ko neuzmustu.

--
Bye, Levas