Tema: Re: 5Kw saules elektrine
Autorius: edvkrs
Data: 2018-10-26 16:09:54
Nezinau, kas domina. Iki 5kW supaprastinta tvarka, popieriu praktiskai
nereikia. Jeigu statai 10kW, popierizmo yra, bet nepasakyciau kad sudetinga,
viska praejau el.budu, uztruko apie menesi. Savo nama (sildomo ploto 180
kv.m.) iki siol sildziausi dujomis, dabar pasistaciau 9.36kW saules
elektrine ir oras-vanduo silumos siurbli. Gavau 25% kompensacija, ja
ivertinus atsipirkimas 6,5 metu. Bonusas - kiekviena diena pakraunamas
Plug-in automobilis (iki darbo i viena puse apie 15km, pirmyn-atgal kasdien
apie 30km, benzino bakas ~35 ltr pilamas karta i ketvirti, ziema bus karta i
du menesius). Nuo 2018.01.01 iki siandien saules elektrine pagamino ~10200
kwh, iki metu galo bus ~10500 kwh, nuo 2018.04.01 iki siandien ESO
pasaugojimui jau atiduota apie 5000 kwh, juos reikia pasiimti iki
2019.04.01. Praktiskai esu energetiskai nepriklausomas, ESO uz pasaugojima
moku ne uz kwh, o uz instaliuota galia, mano atveju 19 EUR/men arba 228 EUR
metams (su PVM). Ir tai praktiskai visos namo sildymo ir karsto vandens
ruosimo sanaudos. Dujos liko kaip backup. Na jei bus l.salta ziema ir ilgai
laikysis <20 C arba neliks kwh sildysiuos dujomism, bet kol kas toks
scenarijus negresia. Velnias slypi detalese, dabar daryciau gal kiek kitaip,
bet tikrai daryciau. Saules elektrines modulius, inverteri ir rangova
rekomenduoti galiu, silumos siurblio gamintojo - jokiu budu ne, silumos
siurblio instaliuotoja - vargu. Toliau nesiplesiu, jeigu domina,
skambinkite.

"For example John Smith"  wrote in message

Parašyk čia. Daug kam bus įdomu.