Tema: Re: 5Kw saules elektrine
Autorius: Nabletas@work
Data: 2018-10-25 15:33:34
Priklausomai kaip saule svies :)
8-9 metai. bet yra didelis nezinomasis kaip el. tarifas
Ji itakoti gali ar bus krize ar nebus, naftos kainos, ar batka paleis savo
atomine laiku, ar baltarusiska energija atitekes tiesiai pas mus ar per
tarpininkus... ir t.t.

"For example John Smith"  parašė naujienų

Ar skaičiavai per kiek laiko atsiimsi pinigus įdėtus į elektrinę
(tarkim, kad ji nesuges ir jokių papildomų išlaidų nebus) pigiau
mokėdamas už elektrą?