Tema: Re: 5Kw saules elektrine
Autorius: edvkrs
Data: 2018-10-26 14:47:37
Skambink 8 610 ir tada 01616, pasidalinsiu patirtimi. Pasistaciau 10kw
saules elektrine ir 16kW silumos siurbli oras-vanduo. Tikrai nesigailiu, tik
dabar kai ka daryciau kitaip.

"Nabletas@work"  wrote in message news:pqsarf$uqq$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane 16Kw šilumos siurblys :) Jis viską suvalgys

"For example John Smith"  parašė naujienų

O ką darysi su elektra? Kiek suvartoji, kokiems tikslams?