Tema: Re: 5Kw saules elektrine
Autorius: Sail
Data: 2018-10-26 10:12:52
Pas mane rusy saules paneles metosi, neefektyvios bet uz dyka.

Ir pakabint rasciau kur, ir paramos nereikia.

Bet su musu ESO politika susimokeciau uz pagaminta elektra kaip uz
suvartota.
Jei daryciau su projektais - neatsipirktu tokie mizerni galingumai kol as
gyvas esu.

Taip ir dulka rusy...

"For example John Smith" <For-example-John-Smith@mailinator.com> wrote in
message news:pqu9ld$ark$1@trimpas.omnitel.net...