Tema: Re: 5Kw saules elektrine
Autorius: Sail
Data: 2018-10-26 13:18:34
Paskaiciau - axujel.

Reiks net Valstybines energetikos inspekcijos pazymos apie energetikos
irenginiu bukles patikrinima.

Ir valstybines energetikos inspekcijos leidimo gaminti elektra.

Pzdc totalus.

Turiu saules kolektoriu, tai speju nusizengiu istatymams, nes neturiu
valsybes energetikos inspekcijos pazymos apie bukles patikrinima ir leidimo
gaminti siluma.

"For example John Smith" <For-example-John-Smith@mailinator.com> wrote in
message news:pqulcp$ka2$1@trimpas.omnitel.net...