Tema: Re: paaiskinkit man zaliam TV ir visokiu hi-fi priedu tarpusavio rysi
Autorius: Rauberis
Data: 2016-01-20 09:30:25
Esme ir buvo klausimo i kuri kaip turiu atsakyma, jei:

1.Perki topini TV
2. Perki topini AVR
3. Perki topini media playeri

Visi super ismanus, super viska atkuria ir rodo, ir vienas kito funkcijas
papildo ar net tos funkcijos dengiasi. Bet tada toks topas ir kainuoja
nemazus pinigus, o realybeje neaisku ar nors puse to pajauti ar isnaudoji.

Daug sunkiau susigaudyt, ka issirinkt, kai ziuri pagal kaina/lokybe i gera
TV, AVR ir Media playeri.

Pvz, pasiziuriu i si puslapi ir palyginu tiesiog Pioneer AVR modelius
SC-LX58 su SC-2024. Kaina tarp ju skiriasi beveik 500eur

http://www.soundservice.lt/prekiu-katalogas/home/stiprintuvai/pioneer/namu-kino/pioneer-sc-2024-namu-kino-stiprintuvas/?gclid=CMvkvI_ut8oCFQsEwwodfPACew
http://www.soundservice.lt/prekiu-katalogas/home/stiprintuvai/pioneer/namu-kino/pioneer-sc-lx58-namu-kino-stiprintuvas/?gclid=CJPp2LHut8oCFScFwwod8wQDXQ

Skiriasi tik 9.2 ir 7.2, nors pas mane tik 5.1 dabar irengta ir dar
kazkokios funkcijos. Ar jos reiksmingos man?

http://www.pioneer.com.au/au/page/products/av-receiver/choose.html#

Tai vat ir atsiranda klausimu. Vienur skirtumas 500 eur, kitur 1000 eur, o
ar realiai ta skirtuma pajunti?..... Masina vairuodamas tikrai pajunti kur
2.0L, o kur 3.6L ypac lenkiant...

Rauberis

"eMJei"  wrote in message news:n7kvrt$7kg$1@trimpas.omnitel.net...

O sugalvojau, jeigu taip visai supaprastinus TV išmanumo reikalą -
atimkit iš manęs TEO priedėlį ir man joks telikas nebebus išmaniu!