Tema: Re: Q: paaiskinkit man zaliam TV ir visokiu hi-fi priedu tarpusavio rysi
Autorius: MRT
Data: 2016-01-14 23:25:04
> TV reikia pirkti geriausiu ekranu (matrica) na ir kad garsiakalbiai dar
> butu neblogai.  Parinkti pagal istrizaine atitinkanti patalpa. VISKAS.
> Toki telika ismaniu padarys PRIEDELIS PRIJUNGTAS PRIE JO.

o kuris is nauju top'iniu modeliu su geriausia ekrano matrica nemoka buti "ismaniu"?
t.y. vaikydamasis top/high kokybes matricos - nori nenori gausi ir bonus'u, kurie
kartais ziurek daro visai neblogai ir nuziuretojo "priedelio" ganetinai daug galimybiu..

Todel tarkim

sarzuojant kam pirkti spalvota_telika, jei prie nespalvoto galiu pajungt spalvoto vaizdo resyveri?
ir kita mintis - jei jau mandras tv beveik viska gerai mokantis.. kam jam resyverio vaizdo navarotai?..

bet finale - nieko tokio, kad kazkokie dalykai persidengs..
topinis telikas - rupinasi vaizdo parodymu (gali ir atkurimu/dekodavimu)
topinis recyveris - rupinasi garso kokybe (gai ir vaizdo atkurimu pasirupint bei perduot ji telikui)..

tiek vienas, tiek kitas daiktas ilgam.. bet techniskai tarnavimo laiko prasme speju, kad laimi resyveris..
(telika sudauzyt galima, gali ten koks sh.. nekontacynt ir remonte pasakys keisk matrica 90% naujo teliko vertes ...
galu gale technologiju pokyciai gali numarint - tarkim entry OLED'as apnes topine Plazma/LED)..
(resyverio gedimus nagingi elektroncykai ar autorizuoti remontnykai sufiksins)..

PS. idomumo delei - ko nemoka 5-7 metu topinis Denon'as ir 5-7 metu topinis telikas?
(jei su metais nepataikiau - galima pakoreguoti.. na jei zinot, kada kokio ten formato net nebuvo)..

Pvz. kolegos 4,5kLt kainaves Sony 40" FHD berods 2008m. nemoka atkurti net DivX'o..
bet per USB gali parodyt fotkes ir pagrot mp3.. ir dar kartais jam folga reikia pataisyti, kad susikontacytu sleifas su matrica..