Tema: Re: paaiskinkit man zaliam TV ir visokiu hi-fi priedu tarpusavio rysi
Autorius: MRT
Data: 2016-01-13 15:49:39
>> Stiprintuvas PIONEER SC-LX59..................................1639eu.
>
> Aš kaip visada už Denon dėl MultEQ XT32 garso sukalibravimo sistemos. Imčiau
> Denon AVR-X7200WA ar ne žemiau AVR-X5200W

> Bet su savo pasiulymais, vaizdo ir garso sistema iskelei I naujas aukstumas:)
>
> Oppo BDP-103 - 499$
> Denon AVR-X7200WA  - 2999$
> SVS PB13-Ultra - 1999$
> Telikas 3000$
>
> Nepatrauksiu as tokios sumos, o ir patraukes - nezinosiu kaip situos aparatus tinkamai panaudoti.

Nepatrauksi tokios sumos?.. ok, tada isdrisiu paklausti..
ar teisingai supratau, kad balde bus 2.1 audio sistema?.. satelitus dar kabinsi?...

Denon AVR-X7200WA .. 150 Watts x 9 channels ?

HDMI Zone 2 Support
Having the ability to send a discrete source to Zone 2 via HDMI makes for some interesting opportunities.
For one, you can run a full 7.1 surround system in your main theater room while running a second
source (via HDMI) to a bedroom soundbar-based system. The possibilities are endless.

With nine channels of amplification check out these potential configurations:

5.1 surround + powered Zone 2 AND Zone 3
5.1 surround bi-amped mains + Zone 2
7.1 surround + Zone 2
7.1 surround + Zone 2 (mono) + Zone 3 (mono)
7.1 surround bi-amped mains
9.1 surround
11.1 surround (requires additional stereo amplifier)
13.1 surround (requires two additional stereo amplifiers)
Dolby Atmos (11.1)
Of the above modes, it’s important to note that Denon gives you 11 pairs of speaker binding posts.
That’s enough to do a full 11.1 system or any combination of 5.1, 7.1 and/or biamping or Zone 2/3 configurations you may need.