Tema: Re: paaiskinkit man zaliam TV ir visokiu hi-fi priedu tarpusavio rysi
Autorius: Rauberis
Data: 2016-01-13 00:09:47
Labas, aciu uz pastabas.

Bet su savo pasiulymais, vaizdo ir garso sistema iskelei I naujas
aukstumas:)

Oppo BDP-103 - 499$
Denon AVR-X7200WA  - 2999$
SVS PB13-Ultra - 1999$
Telikas 3000$

Nepatrauksiu as tokios sumos, o ir patraukes - nezinosiu kaip situos
aparatus tinkamai panaudoti.

Rauberis

"Icetom"  wrote in message news:n73r06$ehu$1@trimpas.omnitel.net...

> Sveiki,

O gali priminti koks tavo kambario plotas?

> Media grotuvas ZAPPITI 4K.........................................299eu.

Šiaip tai užsirovei ant pereinamojo laikotarpio dėl media grotuvų :). Šitas
yra Realtek pagrindu, Dune  HD Solo 4K pristatytas (nežinau, kada jis
pasirodys) naudoja Sigma VXP  vaizdo apdorojimą (nežinau, kokią VXP
galimybių dalį jie išnaudoja (išnaudos) ar turi teisę panaudoti)
http://dune-hd.com/eng/products/full_hd_media_players/48

Iš asmeninės patirties, kiek teko matyti media grotuvų sukalibruojant TV,
tai tik Oppo BD grotuvai (žinau, kad yra ir nelegalūs nulaužti firmare,
kurių dėka, net BD ISO valgo tie Oppo) džiugino vaizdu atkuriant media
failus.

> Stiprintuvas PIONEER SC-LX59..................................1639eu.

Aš kaip visada už Denon dėl MultEQ XT32 garso sukalibravimo sistemos. Imčiau
Denon AVR-X7200WA ar ne žemiau AVR-X5200W

> Subwoofer SUPERCUBE4000.......................................820eu.

Ką aš žinau, kainuoja nemažai, bet garsiakalbis tik 8" diametro. Užmetus akį
į testą, nieko įspūdingo: tik iki 26 Hz geriausiu atveju ima :(
"indicates that the lower –3 decibel point is at 26 Hz
Read more at
http://www.soundandvision.com/content/definitive-technology-supercube-4000-subwoofer-ht-labs-measures#oKkzwI3x6PKyw0Ly.99"

Kam išradinėti dviratį, kai jau yra SVS PB13-Ultra, su pikine 115 dB SPL
(kaip ir priklauso pagal etaloninius reikalavimus žemo dažnio kolonėlei).
Atkuria kokybiškai iki pat 20 Hz (kaip ir priklauso pagal etaloninius
reikalavimus žemo dažnio kolonėlei)
http://www.lsound.eu/search?type=product&q=svs+pb13-ultra

http://www.audioholics.com/subwoofer-reviews/svs-pb13/pb13-measurements

> Bet klausimas kitas. kad jie sugeba SD kokybes vaizda apdoroti taip, kad
> jis pasidaro kaip HD ar net 4K

Į tai sau galėsi atsakyti kai jau turėsi visus komponentus ir pasitikrinsi,
kuris gaminys video grandyje kokybiškiausiai tai atlieka. "Ant popieriaus"
ne visada lygu "praktiškai"

> with improved dynamics, accuracy colorimetry, more contrast,

Jei gaminio programinė įranga ne kreivarankių parašyta, tai vaizdo šaltinis
ir atiduos signalą tokį koks yra. Bet jei viduje rimtas vaizdo procesorius,
kokybiškai padarytas maitinimas, tai realu, kad dar šiek tiek sulčių išspaus
(čia kalbu lyginant kokį Android ar pan. 100 EUR vs Oppo BD grotuvas).

> solid deinterlacing and better upscaling (up to 4K resolution). Even on a
> Full HD 1080p TV or a front projector, you will be astounded by the image
> of your display!

Kažkaip nelabai noriu patikėti, kad Realtek apdoros taip pat gerai kaip
upscaleriai ir pan. televizoriuje ar AV resiverije.

> ir kas sioje grandyje svarbiausias vaizdo kokybei: 1. vaizdinis turinys
> (SD, HD, 4K - gala, palydovas, IPTV, netflix), 2. TV, 3. Medija priedai
> (resyveris, media grotuvas ir tt..).

Video grandyje viskas taip pat svarbu kaip ir garso atveju. Ypač, kad
šaltinis korektiškai atiduotų signalą, o tarpinė grandis korektiškai
perduotų iki TV. Pastaba: negalvok, kad koks prastas SD raiškos TV kanalas
(ypač piratinio IPTV atveju. kur viską spaudžia-perspaudžia, kad tik mažiau
duomenų būtų) staiga pradės rodyt kaip RTL per DVB-S/DVB-C po vaizdo
apdorojimo :).