Tema: Re: Q: paaiskinkit man zaliam TV ir visokiu hi-fi priedu tarpusaviorysi
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2016-01-13 09:24:07
2016-01-12 15:44, Rauberis rašė:
> Prie ko veda mano zalias supratimas apie sia visa technika?
> Man pasirode, kad kam tada pirkti pacius naujausius modelius arba
> modelius is 8-9 serijos, kad jie rodytu raisku, kontrastiska ir tt.
> vaizda, kuris geresnis matyt negu 6-7 serijos, jei ta pati (mano zaliu
> supratimu) padarys auksciau mano pamineta namu medijos sistema ar
> pioneer resyveris?

Tu ką, ruošiesi Samsung pirkti? Nekvailiok ir pirk LG OLED, anie juk
šiais metais žada rinką jais užversti, taip pat galų gale susiprato, kad
lenkti ekranai tėra gimmick ir 3 iš 4 OLED TV serijų pas juos jau plokščios.

O dėl garsiakalbių pasakysiu aš tau taip. Aš irgi galvojau kokį sub'ą
pirksiu, kur jį statysiu, bet paskui pasiklausiau kaip AVR per mano
stereo kolonkes filmus rodo ir spjoviau aš į tą subvuferį. Subas
būtinas, kai pas tave garsiakalbiai plastikinė piguva, o tu pradžiai
pasiklausyk savo audiolab'ų, tada ir nuspręsi pirkti subą ar ne :)