Tema: Re: Made in........
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-31 11:02:00
On 2015-12-31 05:27, Gintas wrote:
> aha, panasu, kad ten isties yra. Smagu.  Imanoma pasirodo rasti. Reik dalintis lietuvisku pozityvu, uzuot triedus kaip pas rusus blogai

Nereikia pradeti diskusijos su nuostata, kad tik vokieciai, pracuzai ir
rusai deda savo salies nuoroda ant gaminiu. Nes as visa laika matau daug
lietuvisku pramoniniu gaminiu su lietuviska nuoroda :-)) Man net tokios
mintys nekyla, kad lietuviai gamina nekokybiskai, bijo deti savo nuoroda
ir pan.  Kaip tik yra daug uzsienio firmu (tu paciu vokieciu, norgu ir
pan), kurios nori imti (ir ima) lietuviska produkcija ir sudaryti
ispudi, kad pasigamino pacios savo valstybeje (del to raso made in EU,
German Engineering, ir pan) Ir tokios firmos kaip tik ima lietuviska
produkcija su salyga, kad nebus nuorodos i lietuva...

Audrius K.