Tema: Re: Made in........
Autorius: arunazz
Data: 2015-12-29 14:20:50
Kodel uzsiciklinai ant etikeciu? Be etiketes niekas nepirks?
Tkrai susidaro stiprus ispudis, kad kazkas tavim manipuliuoja. Atsimeni, kai
pernai metu sanduroje mus pradejai vadinti "vatnykais"?
O siaip niekada nekreipiau demesio i etiketes, man uztekdavo
modelio/gamintojo pavadinimo. Pvz. VAZ, TAZ, UAZ ar GAZ ir panasaus slamasto
niekada nepirksiu, net nauju, nes zinau, kad net biudzetinis pavazinetas VW
ar Opel geresnis. Net be etikeciu.