Tema: Re: Made in........
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-30 00:04:57
na ir man atrodo, kad prastai pagaminta. Turiu Siauliuose gaminta povandeninio laivo monitoriu-jam garantija 15m.
Ir vistik-faktas nuo to nesikeicia, kad per tiek trydos, cia buvo pamineti tik bene penketas lietuvisku gaminiu, ant kuriu puikuojasi tvarkingas uzrasas "made in Lithuania"
Nemanai, kad tai kiek mazai, kaip valstybei?
Kuom tai susije su tema? Juokiames is rusu, kad parode savo gamini apsijuoke, o patys  savo gaminiu gal todel ir nezymim kur pagaminta, kad neapsijuokt ant viso pasaulio?

Kodel daugelio valstybiu, daugelis gaminiu zymima, o stai Lietuvos tik penketa (tarkim) pazymetu pavyko aptikti?  Klausimas konkretus ir aiskus? Nenukrypstant i aprangos koda :)