Tema: Re: Made in........
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-12-31 10:55:01
On 2015-12-31 11:34, Gintas wrote:
> Nesuprantu, prie ko mano cia mano poziuris? Juk prasidejo nuo klausimo-kodel kitos salys ant daugelio savo gaminiu deda spauda, o stai Lietuvos gaminiu su tokiu spaudu pamatyt sudetinga.

Nepagalvoji, kad tavo minimos kitos salys yra 10-20 kartu didenses
(gyventoju skaiciumi) uz lietuva ???? Ir atitinkamai turi daugiau
gaminiu?? Ir vien del to gaminiu, gamintu lietuvoje yra mazas procentas,
o tada jau statistiskai pastebesi juos retai. Ir todel ponas ju nemato...

Audrius K.

  Tipo kitos salys dar nesuprato, kad eksportuot  prota neapsimoka, o
Lietuva jau suprato?