Tema: Re: Made in........
Autorius: Gintas
Data: 2015-12-29 15:02:41
todel, kad vis dar neatsakytas klausimas:
 kodel kitos salys deda zenklus (ziurek posta "made in....") ant savo gaminiu, nepriklausomai kieno iskastas metalas ten panaudotas, o stai lietuvisku gaminiu tokiu ner baveik.  Lietuvai cia ne lygis ar nieko kokybisko nepagaminam, ko nereiktu slept po zenklu ES?

Dar trumpiau: kodel siandien pilna gaminiu su ivairiu salies gamintojos zenklu, tik tarp ju ner lietuvisko zenklo?

Sudo malimo daug apie tai kas Rusijoje, tik nematote tai kas Lietuvoje :)