Tema: Re: Del virsitampio iskroviklio, klausimas...
Autorius: krx
Data: 2009-05-06 14:47:37
> Berods rasiau, kad nuo tiesioginio pataikymo garantijos neduoda niekas.
> Taip pat nemanau, kad pigus slovenu "Iskra zascite" ribotuvai daug geriau
> nei nieko.

Galbūt, nebandžiau, nežinau.

> As isirenges DEHN sistema elektros ivade su dvieju pakopu ribotuvais,
> pirmas laipsnis suvalgo iki 150kA impulsus antram lieka suvalgyti likucius
> iki 40kA. Na ir be abejo geras izeminimas. Be izeminimo irengineti
> virsitampiu ribotuvus beveik nera prasmes.

Tai vat - tik naujos statybos ir tik ten, kur padaryta normaliai - visa tai
gal ir apsimoka. Be to dar reikia suprasti, ką dedi, ar tai veikia, ar
veikia tinkamai ir ar atsiperka...

> Iki pilnos laimes dar truksta ribotuvo ant TV antenos kabelio, nors
> antenos stiebas ir kabelio sarvas izeminti, bet tai dazniausiai negelbsti.

Na jei esi namie, visada gali ištraukti lauk tą kabelį. Retai pas mus būna
neprognozuojamų audrų.

> Kainavo man visa tai nieko. Kadaise dirbau vienoje dideleje  kontoroje
> kuri arde ir draske savo sena iranga ir pastatus tai atliko visokio gerio
> :)

Isn't that sweet! ;-)