Tema: Re: Del virsitampio iskroviklio, klausimas...
Autorius: Evaldas
Data: 2009-05-06 09:54:40
"krx" <krx@d.lt> wrote in message news:gtqbci$khq$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal gali paporinti, kaip tu apsisaugojai nuo tiesioginio žaibo pataikymo
> "kad skydelis neišsilydytų", ir kiek tai kainavo ~? Rimtai įdomu.

Berods rasiau, kad nuo tiesioginio pataikymo garantijos neduoda niekas. Taip
pat nemanau, kad pigus slovenu "Iskra zascite" ribotuvai daug geriau nei
nieko.
As isirenges DEHN sistema elektros ivade su dvieju pakopu ribotuvais, pirmas
laipsnis suvalgo iki 150kA impulsus antram lieka suvalgyti likucius iki
40kA. Na ir be abejo geras izeminimas. Be izeminimo irengineti virsitampiu
ribotuvus beveik nera prasmes.
Iki pilnos laimes dar truksta ribotuvo ant TV antenos kabelio, nors antenos
stiebas ir kabelio sarvas izeminti, bet tai dazniausiai negelbsti.
Kainavo man visa tai nieko. Kadaise dirbau vienoje dideleje  kontoroje  kuri
arde ir draske savo sena iranga ir pastatus tai atliko visokio gerio :)