Tema: Re: Del virsitampio iskroviklio, klausimas...
Autorius: Evaldas
Data: 2009-05-05 17:05:36
Ne, nu tai jo, kai zaibas nesaudo i desimtuka apsaugo ir UPSas :)
Maciau as kaip atrodo telekomo konteinerines stoties AC/DC keitiklis (biski
rimtesnis daiktas nei vidutinis UPSas) po tiesioginio zaibo pataikymo i oro
linija. Dar reikia tureti galvoje, kad buvo irengti ir iskrovikliai. Tokioje
situacijoje eilinis BACK UP tipo UPSas garantuotai butu nusproges ir paskui
save nusineses prijungtus prietaisus.