Tema: Re: Del virsitampio iskroviklio, klausimas...
Autorius: krx
Data: 2009-05-05 15:37:27
Tai dar reikia žiūrėti, kokia įranga stovi, kokie šeimininko įpročiai. Nes
pas vieną gali stovėti šilelis, pas kitą - tarkimas kas nors x0'0000 Lt
eilės. Vienas gali būti sėslus arba atsargus (išvažiuodamas atkabina visus
saugiklius apart šaldytuvo ir etc.), kitam gali būti dzin. Protingesnis dar
ims ir pasiskaičiuos rizikas ir atsipirkimą, jei kas nors išlėktų,
įskaičiuodamas savo vargus tvarkant svilėsius.

Nors mano kuklia nuomone, tai jei gali visą jautrią įrangą pastatyt ant
UPS'o, tai taip ir reikia padaryt.