Tema: Re: Del virsitampio iskroviklio, klausimas...
Autorius: krx
Data: 2009-05-05 22:26:10
Tai pala, tu nori apsisaugoti nuo žaibo? - statyk namą kur nors upės
salpoje, kur greta aplink šlaitai su aukštais medžiais. Oj, blogai - gali
apsemti :-O. Nebūna idealių variantų, o į apsaugas kišti beprotiškus pinigus
taip pat ne kas.

Dar pvz.: stovi eilė vieno aukščio namų ant šlaito. Pasistatai visus
priklausančius žaibolaidžius. Spėk į kūrį trankys labiausiai?