Tema: Re: termopora
Autorius: AMB
Data: 2009-05-06 11:02:32
nu va padariau biski klaida, kad viska pasidariau ant  seno dinozauro 16F84,
kuriame nera ADC, butu galeje tiesiogiai jungti be jokiu komparatoriu, dabar
biski tingiu viska daryti ant kitokio pico. bet jeigu isduos kelis voltus
termopora prijungus tvirtinima termoporai, tai gal nebereiks stiprinti to
signalo.