Tema: Re: termopora
Autorius: Miegapele
Data: 2009-05-05 23:33:13
tigi sakau daryk kaip webastoj ar kitam autonominiam peciuj stovi. liepsnos
daviklis stikliniam korpuse. pradzioje isijungia ventiliatorius praputimui,
po to ijungiamaa kuros padavimas o po to kibirkstis, jei per uzduota laiko
tarpa liepsnos davikis nerodo pokyciu isjungimas kuro padavimas, kibirkstis
ir uzduota laiko tarpa vyksta praputimas tam kad isvaryti degu misini lauk.
ta davikli teko remontuoti tai panasu kad ten paprasciausias
fotorezistorius.

http://parliamentcoach.com/osc/product_info.php?products_id=161&osCsid=0d5abe67dd3023fbaa0950a32e41b6c4

kaina baisoka bet galima ir pigiau paieskoti.