Tema: Re: termopora
Autorius: AMB
Data: 2009-05-06 09:38:13
nu tai galvojau naudoti ta fotorezistoriu, ar fototranzistoriu, beda kad
rase cia daug kas kad reiks filtru ar ko, nes ta ugnis plazdena ir siaip
neaisku kaip ten veiktu, bet visgi gal reikes pabandyti, ta termopora man
biski atgyvena atrodo :) del pir tai abejoju ar tiktu. sakykim uzges,
peciaus sieneles bus ikaitusios, kaminas tai trauks ora lauk, tai gal supras
tas dacikas kaip silumos judejima.