Tema: Re: termopora
Autorius: AMB
Data: 2009-05-05 23:05:06
na kol galvojau sviesa stebeti , tai buvau uzsiprogramines kad iskart
stebetu, ir jeigu atsirado sviesa (atsirado ugnis) kad nustotu kibirksti
kalti. dabar kai ta termopora kais 10sek turbut kazkur, tai teks varyti
ilgiau kibirksti ir veliau tikrinti, tai gal ir nelabai aktualu tuo momentu
jeigu nublus  tas signalas :)