Tema: Re: termopora
Autorius: a
Data: 2009-05-06 10:40:17
AMB laid this down on his screen :
> nu tai galvojau naudoti ta fotorezistoriu, ar fototranzistoriu, beda kad rase
> cia daug kas kad reiks filtru ar ko, nes ta ugnis plazdena ir siaip neaisku
> kaip ten veiktu, bet visgi gal reikes pabandyti, ta termopora man biski
> atgyvena atrodo :) del pir tai abejoju ar tiktu. sakykim uzges, peciaus
> sieneles bus ikaitusios, kaminas tai trauks ora lauk, tai gal supras tas
> dacikas kaip silumos judejima.

jei kaune - galiu padovanoti toki daikciuka is kolegu isdraskytos
kopijalkes...

pabandymui ant fotodaciko uzmoviau termokembrika ir per kita gala su
prozektoriuku pasvitinau - mano nuomone pakankamai jautriai reaguoja.
kiek paduosi maitinima (jei gerai pamenu iki 16V) mazdaug tiek turesi
isejime. dabar nuo kompo 5V padavus sviesdiodi jungineja...