Tema: Re: Problemos su batarkem is Ebay
Autorius: Levas
Data: 2012-06-09 10:57:35
nesamone, nebent paskutineje grandyje. Kad apsisaugoti nuo to yra israsta siuntos registracija.

O muitines neatidarineja, ypac jei randa dokumentus prie siuntos. Kelis kartus prasiau muitines tarpininku, kad atidarytu siunta, nes dokai buvo viduje.
Viena karta pazystamui buvo siunta atidaryta muitineje, tai buvo prideta popieriai, apie oficialu patikrinimas. Tiesa siunta buvo is Olandijos :)

--
Bye, Levas