Tema: Re: Problemos su batarkem is Ebay
Autorius: NeLabaispauda
Data: 2012-06-07 13:43:10
Visu pirma as pirkau ne is kiniecio, o is UK,
antra maximose tokiu daigtu nera,
o trecia - visai nepigiai.
Pardavejas pidarasas, nes iskarto zinojo, kad nera tu prekiu ir ora
pardavineja. Nieks ten nesiruose nieko siust. Galvojo, loxely pamausiu,
neprasys babkiu atgal ir tuom baigsis.
O seip, man px, ar apsimoka tam kitaicui. Jeigu raso, kad issius per 3
dienas, ir jeigu pardavineja uz ta 1 usd, matyt apsimoka. Cia ne mano
bedos.